S
- 25-31 Temmuz 2024
- 18-24 Temmuz 2024
- 12-18 Temmuz 2024
- 05-11 Temmuz 2024
- 27 Haziran-04 Temmuz 2024
- 20-26 Haziran 2024
- 13-19 Haziran 2024
- 06-12 Haziran 2024
- 30 Mayıs- 05 Haziran 2024
- 23-29 Mayıs 2024
- 16-22 Mayıs 2024
- 09-15 Mayıs 2024
- 02-08 Mayıs 2024
- 25 Nisan-01 Mayıs 2024
- 18-24 Nisan 2024
- 11-17 Nisan 2024
- 04-10 Nisan 2024
- 28 Mart-3 Nisan 2024
- 21-27 Mart 2024
- 14-20 Mart 2024
- 07-13 Mart 2024
- 29 Şubat-06 Mart 2024
- 22-28 Şubat 2024
- 15-21 Şubat 2024
- 08-14 Şubat 2024
- 01-07 Şubat 2024
- 25-31 Ocak 2024
- 18-24 Ocak 2024
- 11-17 Ocak 2024
- 04-10 Ocak 2024
- 28 Aralık-03 Ocak 2024
- 21-27 Aralık 2023
- 14-20 Aralık 2023
- 07-13 Aralık 2023
- 30 Kasım-06 Aralık 2023
- 23-29 Kasım 2023
- 16-22 Kasım 2023
- 09-15 Kasım 2023
- 02-08 Kasım 2023
- 26 Ekim-01 Kasım 2023
- 19-25 Ekim 2023
- 12-18 Ekim 2023
- 05-11 Ekim 2023
- 28 Eylül-4 Ekim 2023
- 21-27 Eylül 2023
- 14-20 Eylül 2023
- 07 Eylül-13 Eylül 2023
- 31 Ağustos-06 Eylül 2023
- 24-30 Ağustos 2023
- 17-23 Ağustos 2023
- 10-17 Ağustos 2023
- 3-9 Ağustos 2023
- 27 Temmuz-2 Ağustos 2023
- 20-26 Temmuz 2023
- 13-19 Temmuz 2023
- 06-12 Temmuz 2023
- 29 Haziran-05 Temmuz 2023
- 22-28 Haziran 2023
- 15-21 Haziran 2023
- 09-15 Haziran 2023
- 02-08 Haziran 2023
- 26 Mayıs-01 Haziran 2023
- 19-25 Mayıs 2023
- 11-18 Mayıs 2023
- 04-10 Mayıs 2023
- 27 Nisan-03 Mayıs 2023
- 20-26 Nisan 2023
- 13-19 Nisan 2023
- 06-12 Nisan 2023
- 30 Mart-5 Nisan 2023
- 23-29 Mart 2023
- 16-22 Mart 2023
- 09-15 Mart 2023
- 02-08 Mart 2023
- 23 Şubat-1 Mart 2023
- 16-22 Şubat 2023
- 09-15 Şubat 2023
- 02-08 Şubat 2023
- 26 Ocak-1 Şubat 2023
- 19-25 Ocak 2023
- 12-18 Ocak 2023
- 05-11 Ocak 2023
- 29 Aralık 2022 - 4 Ocak 2023
- 22-28 Aralık 1022
- 15-21 Aralık 2022
- 08-14 Aralık 2022
- 01-07 Aralık 2022
- 24-30 Kasım 2022
- 17-23 Kasım 2022
- 10-16 Kasım 2022
- 03-09 Kasım 2022
- 27 Ekim-02 Kasım 2022
- 22-28 Eylül 2022
- 20-26 Ekim 2022
- 13-19 Ekim 2022
- 06-12 Ekim 2022
- 29 Eylül-5 Ekim 2022
- 15-21 Eylül 2022
- 08-14 Eylül 2022
- 01-07 Eylül 2022
- 25-31 Ağustos 2022
- 18-24 Ağustos 2022
- 11-17 Ağustos 2022
- 04-10 Ağustos 2022
- 28 Temmuz - 03 Ağustos 2022
- 21-27 Temmuz 2022
- 14-20 Temmuz 2022
- 07-13 Temmuz 2022
- 30 Haziran-6 Temmuz 2022
- 23-29 Haziran 2022
- 16-22 Haziran 2022
- 09-15 Haziran 2022
- 02-08 Haziran 2022
- 26 Mayıs-01 Haziran 2022
- 19-25 Mayıs 2022
- 12-18 Mayıs 2022
- 05-11 Mayıs 2022
- 28 Nisan - 4 Mayıs 2022
- 21-27 Nisan 2022
- 14-20 Nisan 2022
- 07-13 Nisan 2022
- 31 Mart - 6 Nisan 2022
- 24-30 Mart 2022
- 17-23 Mart 2022
- 10-16 Mart 2022
- 03-09 Mart 2022
- 24 Şubat - 2 Mart 2022
- 17-23 Şubat 2022
- 10-16 Şubat 2022
- 03-09 Şubat 2022
- 27 Ocak - 2 Şubat 2022
- 20-26 Ocak 2022
- 13-19 Ocak 2022
- 06-12 Ocak 2022
- 30 Aralık 2021-5 Ocak 2022
Llogara tünelinde kazı süreci sona eriyor
Arnavutluk’un güneybatısında, Vlora’nın yaklaşık 20 km güneyinde yer alan, en büyük bayındırlık işlerinden biri olan ve 142 milyon avroluk yatırım değeri ile ülke ekonomisinin tamamına doğrudan etkisi olan Llogara Tüneli’nin inşası tüm hızıyla devam ediyor.
5,99 kilometrelik ana tünelde kazı çalışmaları tamamlanırken, Arnavutluk Başbakanı Edi Rama, Başbakan Yardımcısı ve Altyapı ve Enerji Bakanı Belinda Balluku ile birlikte çalışmaların bugüne kadarki durumunu yakından görmek için bugün Vlora’daydı.
Rama, Facebook’ta yaptığı bir paylaşımda şunları söyledi: “Artık Llogara tünelinin tamamı kazılmış ve açılmıştır. Bu çalışma, dâhil olan tüm ekipler için heyecan verici bir anla sona erdi. Bu altyapı çalışmasının yapımı için en zorlu sürecin tamamlanması ve aynı zamanda yol güvenliği standartlarının yükseltilmesi sayesinde, İyona seyahat süresi önemli ölçüde kısalacaktır.”
Rama, tünelden görüntüleri de paylaşırken, “Rekor sürede yapılan bir iştir. Önümüzdeki yılın ortalarında tüm iş bitip kullanıma açılana kadar projelendirilen diğer süreçler de yakından takip edilecektir” diye yazdı. Rama, tünel kazılarının tamamlanması için emek veren çalışanlara teşekkürlerini iletti.
Bu arada Altyapı ve Enerji Bakanı Balluku da çalışmaların 1 Haziran 2024’e kadar tamamlanabileceğini vurguladı.
Balluku, “Uzun süredir burada çalışan, Hill firmasına, tüm şeflere de teşekkür etmek istiyorum. Burada Türk şirketlerinin ekipleri, Arnavut şirketlerinin ekipleri ve Yunan denetim ekipleri koordineli olarak mükemmel bir iş çıkardılar. Uzun Menzil olarak kabul edilen bir tünel inşa eden bir Balkan gücüne tanıklık ediyoruz. Bu arada, her zaman destek için burada olan ve bu ana ulaşmak için çalışmaları denetleyen tüm ARSH ekiplerine de teşekkür etmek istiyorum” dedi.
Kaynak:https://telegrafi.com/perfundon-procesi-germimit-ne-tunelin-e-llogarase-rama-shpresojme-te-mbaroje-1-qershor-2024/ (Erişim tarihi, 31.01.2023)
Bu içerik 31.01.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 76 kez okundu.